Binnen een afdeling met veel klantcontact is CRM integratie – middels Computer Telephony Integration (CTI) software – onmisbaar geworden. Een customer contact center vormt de basis van prettige interactie met klant, daarom is het van belang dat je als bedrijf met systemen werkt die dit ondersteunen. Medewerkers kunnen sneller werken, efficiënter vragen van klanten afhandelen en er worden minder fouten gemaakt. Onze CTI software verbindt uw bedrijfstelefoonsysteem en uw contactendatabase (CRM of ERP-applicaties). Dankzij deze technologie kunt u vanuit elke applicatie op uw desktop met één druk op de knop een gesprek opzetten. Bovendien wordt contactinformatie bij inkomende oproepen gepresenteerd en verschijnt met één muisklik het bijbehorende contactrecord.
Onze toepassing van CloudCTI integreert direct met meer dan 200 CRM pakketten, zoals Microsoft Dynamics, Topdesk, Sugar CRM, Exact en AFAS. Voor elk CRM pakket is gekeken op welke wijze dit pakket het eenvoudigst te koppelen is en voor elk pakket wordt een handleiding beschikbaar gesteld. Middels een paar kliks die ondersteund worden door een krachtige handleiding, is je CRM integratie gerealiseerd. Klik hier om direct te zien met welke CRM pakketten je eenvoudig kunt koppelen.
De belangrijkste functies zijn:
Click-to-Dial
Kiezen met één druk op een toets is een zeer handige functie die tijd bespaart en fouten voorkomt. Klik het nummer in de applicatie aan en onze software zorgt ervoor dat er direct een gesprek wordt opgezet.
Nummerherkenning & Scherm Pop up
Het herkennen van een bellende contactpersoon en het direct tonen van de meest relevante klantinformatie, zorgt voor een prettigere ervaring bij uw klanten en medewerkers. Meer dan ooit zijn medewerkers in staat om klanten snel van informatie te voorzien en passend te woord te staan.
Alle ondersteunde CRM pakketten zijn terug te vinden via: CRM applications | CloudCTI
Alle CloudCTI documentatie is terug te vinden via: download handleidingen | CloudCTI